loading...
میمارلار
آخرین ارسال های انجمن
وحید محمدی بازدید : 418 پنجشنبه 08 مهر 1395 نظرات (1)

واقع در خیابان نیاوران قبل از میدان یاسر جنب بانک اقتصاد نوین،در زمینی با متراژ 930 مترمربع قرار گرفته است. این پروژه شامل پنج طبقه زیرزمین ،فضای تجاری در زیر زمین اول و طبقه همکف و7 طبقه واحدهای اداری روی همکف می باشد. در ادامه با دژار همراه باشید...

وحید محمدی بازدید : 935 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر جزو داوطلبان آزمون اسکیس کارشناسی ارشد طراحی شهری هستید و می خواهید که در مرحله عملی امتحان نمره عالی را کسب کنید بهتر است به تجارب زیر خوب دقت کنید. اگر فکر می کنید که داشتن دست قوی و راندو و پرزانته یا حتی شیت بندی تاثیر چندانی برای شما خواهد داشت در اشتباه هستید:

تعریف اسکیس‌ (Sketch)، به معنای بیان سریع ایده یا نگاهی است که یک طراح نسبت به موضوعی که به او ارجاع شده، دارد. هدف از ارائه اسکیس آن است که پیش از آنکه کار کامل و تمام شده از سوی طراح به کارفرما تحویل شود، پیش نویسی که پیشنهادات طراح در آن نشان داده شده ارائه گردد و در صورت موافقت کارفرما با آن، کار با همان مشخصات ادامه یافته و به وسیله طراح نهایی گردد.

  •  کروکی تا چه اندازه در اسکیس معماری و طراحی شهری نقش دارد؟
وحید محمدی بازدید : 334 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه تکسچر کاشی با کیفیت فوق العاده بالا

باز هم با مجموعه دیگری از تکسچرهای آماده و با کیفیت در خدمت شما هستیم. در این قسمت مجموعه ۱۵ تکسچر با کیفیت و رزولوشن بالا (۳۰۰۰ * ۳۰۰۰ ) از کاشی و سنگفرش را برای شما آماده کرده ایم. تکسچرهای این مجموعه قابلیت تکرار پذیری دارند و برای سطوح گسترده بخوبی قابل استفاده می باشند ، همچنین تکسچرهای مخصوص کانال Bump Map نیز با ارائه مقدار پیشنهادی مناسب در این مجموعه گنجانده شده است. این تکسچرها در طراحی داخلی و خارجی کاربرد وسیعی دارند و امیدواریم از آن ها بخوبی در پروژه هایتان استفاده کنید.

برای  دانلود مجموعه تکسچر کاشی با کیفیت فوق العاده بالا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

.

.

وحید محمدی بازدید : 341 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه تکسچر سنگ با کیفیت فوق العاده بالا

با مجموعه ای دیگر از تکسچرهای مخصوص تری دی مکس همراه شما هستیم . در این پست مجموعه ۱۵ تکسچر حرفه ای و با کیفیت سنگ را آماده ارائه نموده ایم. تکسچرهای این مجموعه که دارای رزولوشن بسیار بالا می باشند ( ۳۰۰۰*۳۰۰۰ ) دارای خاصیت تکرار پذیری ( tileable ) و قابل استفاده برای سطوح وسیع نیز هستند.

همچنین تکسچر مخصوص کانال Bump Map نیز با ارائه مقدار پیشنهادی مناسب در این مجموعه موجود است ، امیدواریم این مجموعه برای علاقمندان مفید واقع شود.

برای  دانلود مجموعه تکسچر سنگ با کیفیت فوق العاده بالا در ادامه مطلب با ما باشید.

وحید محمدی بازدید : 1097 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه تکسچر بتن با کیفیت فوق العاده بالا

با پستی دیگر در رابطه تری دی مکس در معماری همراه شما هستیم. در این پست مجموعه ۱۵ تکسچر حرفه ای بتن با کیفیت و رزولوشن بسیار بالا ( ۳۰۰۰ * ۳۰۰۰ ) برای شما آماده کرده ایم که مطمئنا در پروژه هایتان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

یکی از عوامل بالا بردن کیفیت کار و واقعی تر شدن آن، استفاده از تکسچرهای حرفه ای می باشد، تکسچرهایی که هم دارای سایز بالایی باشند و هم قابلیت تکرار شدن ( Tileable ) داشته باشند ، معمولا اکثر تکسچرها را باید در فتوشاپ ویرایش کرد اما تکسچرهای مجموعه حاضر احتیاج به ویرایش ندارند و کاملا آماده استفاده هستند ، از نکات مثبت این مجموعه وجود تکسچر برای دو کانال diffuse map و  bump map می باشد و همچنین ارائه مقدار مناسب برای تکسچر کانال bump map  در جهت گرفتن  نتیجه واقع گرایانه و ایده آل .

 برای دانلود مجموعه تکسچر بتن با کیفیت فوق العاده بالا در ادامه مطلب با ما باشید.

وحید محمدی بازدید : 248 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

صلی ترین عاملی که فناوری نانو را برای طراحی های آینده انتخاب می کند پتانسیل بالقوه فناوری نانو در ساخت مصالحی است که با استفاده از آن می‌توان به بالاترین حد رفع نیازهای انسان رسید ، که از این میان می‌توان به تأثیر این فناوری بر صنعت بتن اشاره کرد.

وحید محمدی بازدید : 382 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

 

آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ _ ویلا

با یک آموزش فوق العاده کاربردی از مبحث پست پروداکشن معماری در فتوشاپ همراه شما هستیم. این آموزش بطور مفصل به معرفی و کاربرد رندر المنت های ویری (Vray Render Elements ) می پردازد و به ما یاد می دهد که چگونه از رندر المنت ها در پست پروداکشن رندر معماری در فتوشاپ استفاده کنیم، همچنین نحوه اعمال تغییرات در رندر و اصلاح و کنترل نور و رنگ را نیز به ما یاد می دهد.

مبحث پست پروداکشن، پروسه ای زمانبر و طولانی است و باید دستورات زیادی اعمال کرد تا رندر خام که مشکلات زیادی نیز دارد را به یک رندر حرفه ای تبدیل کرد. این آموزش در طول ۹ دقیقه و ۱۳ ثانیه پروسه کامل پست پروداکشن را توضیح خواهیم داد، اینکه معایب هر قسمت از رندر را چگونه و با چه ابزارهایی رفع کنیم، بهم ریختگی رنگ و نور ها را چگونه برطرف سازیم، چگونه تصویر آسمان را تغییر دهیم و در نهایت به یک رندر حرفه ای برسیم.

همچنین از رندر المنت هایی همچون : alpha channel _ Vray Wire Color _ Vray Global Illumination _ Vray ExtraTex _ Vray Raw Reflection _ Vray Refraction _ Vray Specular , … استفاده خواهیم کرد و خواهیم دید چگونه با استفاده از حالتهای ترکیبی (Blendeng Modes ) آنها را بخوبی کنترل کنیم.

برای دانلود و مشاهده آنلاین آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ _ ویلا ادامه مطلب را دنبال کنید

وحید محمدی بازدید : 185 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

\"\"

دانلود کتاب مجموعه اصطلاحات پرکاربرد در عملیات ساختمانی

در این مطلب از سازه برتر کتاب مجموعه اصطلاحات پرکاربرد در عملیات ساختمانی را برای دانلود قرار داده ایم ، آشنایی با این اصطلاحات برای دانشجویان و مهندسانی که به تازگی وارد بازارکار شده اند بسیار مفید خواهد بود. در این مجموعه سعی بر آن بوده علاوه بر در نظر گرفتن معیارها و اصول بیشترین اصطلاحات پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی گردآوری شود. این کتاب برای مهندسین و طراحان می باشد و اطلاعات اولیه مورد نیاز را برای هر پروژه ساختمانی فراهم می آورد. هدف آن است که در زمان بررسی های اولیه، در وقت مهندسین صرفه جویی به عمل آید. مهندسین عزیز باید درباره ضروریات اجزای تشکیل دهنده پروژه های جدید، اطلاعات کافی داشته باشند و از اصطلاحات ساختمانی مطلع بوده تا به هنگام اجرای عملیات دچار مشکل نشوند. درهمین راستا این کتاب کوتاه تهیه شده است که شما عزیزان با مطالعه این مجموعه اطلاعات خود را افزایش داده و در فن ساختمان موفق عمل خواهید کرد.

وحید محمدی بازدید : 813 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)

دیتیل و جزئیات کنسول سقف های شیبدار


 

جزئیات کنسول سقف های شیبدار
با پوشش ورقهای اردواز Det R.S-01
با پوشش ورق های موجدار سیمانی Det R.S-02
با پوشش ورق های ادواز Det R.S-03
 با پوشش ورق های ازبستی Det R.S-04
وحید محمدی بازدید : 202 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت اصول و مبانی معماری

 

این پاورپوینت دارای 45 اسلاید میباشد.

 

عوامل موثر بر کانسپت در طراحی: هدف – تحلیل سایت و مکان یابی ساختمان – عوامل فرهنگی اجتماعی- عوامل جغرافیایی- شرایط آب و هوایی – برنامه فیزیکی طرح – خواسته کار فرما – مقیاس و تناسبات – بررسی مصالح و تکنولوژی ساخت بنا – ابعاد انسانی و فضاهای معماری (حرایم) و الزامات تاسیساتی.

 

وحید محمدی بازدید : 187 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت باغهای ایرانی

 

این پاورپوینت شامل 42 اسلاید میباشد

 

مفهومي:

باغ ايراني باز توليد طبيعت نيست بلكه عوامل ناپيداي طبيعت را بكار مي گيرد و نظم لازم را در طبيعت بدون نظم بوجود مي آورد فضاي باغ تواماني از شكل عيني و حسي است باغ ايراني داراي وضوح و روشني رياضي به علاوه فرآيندهاي حسي نمود هاي طبيعت براي اندامهاي حسي آدمي مي باشد.

 

 

 

وحید محمدی بازدید : 236 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

قسیمات فضایی :
ورودی :
ورودي اولين مكاني است كه دانش آموز به آن برخورد كرده و آخرين مكاني است كه در هنگام خروج با آن ارتباط دارد . پس يك عنصر مهم در طراحي مي‌باشد. در واقع اين مكان مرزي هم فزيكي و هم رواني ايجاد مي‌كند، ‌كه دانش آموزان را متوجه درون و بيرون مدرسه مي‌كند و آنان احساس مي‌كنند كه وارد فضايي متفاوت شده اند. در نتيجه ورودي بايد خوانا و شاخص طراحي شود. همچنين بايد داراي خاصيت دعوت كنندگي باشد .

وحید محمدی بازدید : 168 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

Archmodels جلد.۱۰۰ شامل مدل های بسیار دقیق از درختان پاییز و زمستان با تمام بافت، shader های و مواد.گونه های درختان مشخص نشده است.در نسخه سالگرد Archmodels جلد. شده ۳ جلد صحنه همراه با تمام مدل ها، مواد، نورپردازی و راه اندازی صحنه – ۱۰۰ شما ۱۰۰ مدل و جایزه ویژه را پیدا کنید. صحنه تنها برای vray 1.5 با ۳dsmax 2008 آماده شده است.

وحید محمدی بازدید : 5503 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

دراین پست ازآرشیتکت  یکی ازکاملترین مجموعه Component های اسکچاپ رای برای شما آماده کردم که میتوانید به صورت رایگان و از لینک مستقیم دانلود کنید.

دانلود

لینک دانلود مستقیم 

رمز فایل: www.architectur.ir

منبع: www.architectur.ir

وحید محمدی بازدید : 4888 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

این فایل یکی از کامل ترین فایل هایی است که شامل تمامی مبلمان اتوکد می باشد.

در فایل زیر تمامی مبلمان مورد نیاز اتوکد موجوده.از مبل و و تخت و میز ناهارخوری و تلویزیون گرفته تا میز کنفرانس و اداری و اتومبیل و آدم و درخت و گل و گیاه و …

وحید محمدی بازدید : 278 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)


مداد : ابزار
مداد ابزاری مناسب و چند کاربردی برای طراحی است. هیچ ابزار دیگری جز مداد امکان ایفای این نقش ها و وظایف متعدد و متنوع را ندارد زیرا مداد را نه فقط برای کشیدن خطوط با پهنای متفاوت ، بلکه می توان برای سایه زدن ، ایجاد بافت و رنگ سایه های گوناگون نیز به کار گرفت.
در نگاه برخی افراد تفاوتی میان مداد و خودکار یا هر وسیله علامت گذار دیگری وجود ندارد و می توان از همه آنها برای اسکیس زدن استفاده کرد. در این دیدگاه حقیقتی نادیده پنداشته شده و آن منحصر به فرد بودن طراحی با مداد و ویژگی عدم قابلیت کپی گرفتن از آن است.
چرا اسکیس می زنیم؟

وحید محمدی بازدید : 179 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

نئوکلاسیسم

 

این سبک در تقابل با ابتذال و انحطاط روکوکو و بهمراه کشف دو شهر پمپی و هرکولانیوم و بر اساس اصول زیبا شناختی پوسن و رافائل و به مرکزیت فرانسه ، با تأکید بر سادگی صور و پیراستگی معنوی و خردگرایی ، مطرح گردید.

 

هنرمندان برجسته: بنجامین وست ، ژاک لویی داوید، دومینیگ انگر، آنلویی ژیروده ، پرودن ، رینیو، آنتونیو کانووا.

 

 

ناتورالیسم ( طبیعت گرایی )

وحید محمدی بازدید : 1194 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

ویژگی های سبکهای معماری ایرانی


سبک خراسانی

با طلوع اسلام ساخت بناهای مذهبی به خصوص مساجد آغاز گردید. سبک خراسانی اولین سبک معماری اسلامی بوده، چون اولین بناها در خراسان ایجاد شده، لذا به سبک خراسانی معروف است. این سبک در قرون اولین (۱ تا ۴ هجری) رایج بوده و تحت تأثیر پلان و نقشه مساجد عربی با ساختمانی ایرانی (پارتی) با فضای ساده (فاقد تزئینات) بنا احداث شده‌اند.

ویژگی های سبک خراسانی:

۱

وحید محمدی بازدید : 223 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

عدد هفت عددی است که شاید مثل همه ی عدد های دیگر در نظر ما عادی جلوه کند اما نگرش ما وقتی متبلور می شود که خواص عدد هفت را بدانیم و ببینیم چه «هفت» هایی در زندگی ما وجود دارند و ما در گیر و دار زندگی ماشینی و با بی تفاوتی از کنار آن ها رد می شویم مثلا شاید جالب باشد که بدانیم، رنگین کمان دارای هفت رنگ است .عجایب جهان، هفت تا هستند.(که به عجایب هفت گانه معروفند ) یا در یونان باستان، اسطوره ای با نام هفت خدای، در ذهن مردم نقش بسته است، ویا شهر عشق، که دراشعار عطار آمده است، هفت شهر می باشد، سوره ی مبارکه حمد، که اوّلین سوره ی قرآن کریم است، هفت آیه دارد. آسمان دارای هفت طبقه است. بهشت وجهنم هر کدام دارای هفت طبقه و درجه هستند و طواف خانه خدا هفت دور است، موسیقی ایران و یونان هفت دستگاه داد، هفت نوع ساز بادی وجود دارد و علاوه بر این هفت نت موسیقی وجود دارد(دو، ر، می، فا، سل، لا، سی) و…

 

تاریخچه

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود فیلم ایرانی
  • انجام پایان نامه مدیریت
  • پایان نامه مدیریت
  • تور کیش
  • بهترین دکتر عمومی در تهران
  • فروش گیفت کارت با گیفتی
  • مشاوره پایان نامه ارشد کامپیوتر
  • خرید سرور اختصاصی آلمان
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • تور ارمنستان
  • خرید فیلتر شکن در امپراتور وی پی ان
  • تور دبی
  • خرید جم کلش رویال
  • تجربیات معلمان
  • آیشیک
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود آهنگ جدید
  • sitemap
  • داستان عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • خرید عطر و ادکلن
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • تشریفات
  • نرم افزار وکالت
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار دندانپزشکی
  • نرم افزار املاک
  • درمان
  • اورانوس
  • یک معمار
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 336
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 569
  • بازدید ماه : 569
  • بازدید سال : 15,289
  • بازدید کلی : 477,048