loading...
میمارلار
آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بیگلری بازدید : 238 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در این بخش از طراحی جزئی، نگاهی به راه پله های ساخته شده از متربال کورین (Corian) خواهیم پرداخت که کاری از گروه طراحی و معماری 3ndy Studio است. با آرل همراه باشید.

در ادامه مطلب.....

امیررضا بیگلری بازدید : 215 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

لایتراکان ،Litracon Light Transmiting Concrete ، بتن عبور دهنده نور، امروزه به عنوان یک متریال ساختمانی جدید با قابلیت استفاده بالا مطرح است. این متریال ترکیبی از فیبر های نوری و ذرات بتن است و می تواند به عنوان بلوک ها و یا پانل های پیش ساخته ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلب ....

امیررضا بیگلری بازدید : 221 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان

تا به حال فکر کرده‌اید چرا در دکور بیشتر فست‌فود‌ها، از رنگ‌های گرم مثل نارنجی استفاده شده است؟ یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از رنگ‌های گرم، جذب مشتری بیشتر است.

برای خیلی از ما پیش آمده که رنگ و ظاهر یک غذا یا حتی رنگ بسته‌بندی یک محصول خوراکی موجب تحریک اشتهای‌مان شده. جالب است بدانید بیشتر تولیدکنندگان غذاهای صنعتی، از طریق همین رنگ‌ها ما را به خرید تنقلات و محصولات غذایی ترغیب می‌کنند. شما حتی اگر کودکی بدقلق داشته باشید که از خوردن امتناع می‌کند، با دکوراسیون اشتهاآور آشپزخانه می‌توانید او را به خوردن ترغیب کنید.

ادامه مطلب...

امیررضا بیگلری بازدید : 923 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

پکیج کامل رویت ۲۰۱۴ از راه رسید !  –  معماری را با طعم رویت تجربه کنید

۰ تا ۱۰۰ رویت در یک مجموعه  –  هر آنچه که از رویت نیاز دارید

نرم افزار رویت معماری از جمله نرم افزار هایی است که در چند سال اخیر دانشجویان معماری و علاقه مندان به سه بعدی کردن نقشه های معماری را به خود جلب کرده است. این نرم افزار قابلیت های فراوانی دارد به عنوان مثال شما میتوانید یک پلان ساده را در عرض چند دقیقه  ترسیم کنید و در عرض چند دقیقه نما ، برش ، دیتیل و غیره رو از نرم افزار بخواهید و در همان لحظه مدل سه بعدی رو مشاهده و ویرایش کنید . این نرم افزار محصوص فاز دو معماری میباشد و تمامی قابلیت ها رو داره که شما در کمترین زمان به نسخه فاز ۲ نقشه هی خود برسید . کار باهاش ساده و بسیار لذت بخش است . شما با یادگیری این نرم افزار کاملا بی نیاز از نرم افزار هایی مثل اتوکد یا تری دی مکس میشوید.

محتویات پکیج :

  • فیلم آموزشی رویت ۲۰۱۴ به زبان فارسی توسط یکی از اساتید به نام این نرم افزار ( از مبتدی تا حرفه ای )
  • مجموعه کاملی از کامپوننت ها ( آبجکت رو توی رویت میگن کامپوننت )

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید…

امیررضا بیگلری بازدید : 219 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
   زبان: فارسی    نویسنده: ناشناس
   نوع فایل: PDF
   تعداد صفحات: 84    ناشر: ای ار پی دی اف
   حجم کتاب: 3.57 مگابایت
توضیحات کوتاه

نرم افزار Graphisoft Archicad، نرم‌افزاری بسیار قدرتمند با قابلیت‌های جدید جهت طراحی و پیاده سازی محیط‌های سه بعدی است و...

وحید محمدی بازدید : 382 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

 

آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ _ ویلا

با یک آموزش فوق العاده کاربردی از مبحث پست پروداکشن معماری در فتوشاپ همراه شما هستیم. این آموزش بطور مفصل به معرفی و کاربرد رندر المنت های ویری (Vray Render Elements ) می پردازد و به ما یاد می دهد که چگونه از رندر المنت ها در پست پروداکشن رندر معماری در فتوشاپ استفاده کنیم، همچنین نحوه اعمال تغییرات در رندر و اصلاح و کنترل نور و رنگ را نیز به ما یاد می دهد.

مبحث پست پروداکشن، پروسه ای زمانبر و طولانی است و باید دستورات زیادی اعمال کرد تا رندر خام که مشکلات زیادی نیز دارد را به یک رندر حرفه ای تبدیل کرد. این آموزش در طول ۹ دقیقه و ۱۳ ثانیه پروسه کامل پست پروداکشن را توضیح خواهیم داد، اینکه معایب هر قسمت از رندر را چگونه و با چه ابزارهایی رفع کنیم، بهم ریختگی رنگ و نور ها را چگونه برطرف سازیم، چگونه تصویر آسمان را تغییر دهیم و در نهایت به یک رندر حرفه ای برسیم.

همچنین از رندر المنت هایی همچون : alpha channel _ Vray Wire Color _ Vray Global Illumination _ Vray ExtraTex _ Vray Raw Reflection _ Vray Refraction _ Vray Specular , … استفاده خواهیم کرد و خواهیم دید چگونه با استفاده از حالتهای ترکیبی (Blendeng Modes ) آنها را بخوبی کنترل کنیم.

برای دانلود و مشاهده آنلاین آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ _ ویلا ادامه مطلب را دنبال کنید

وحید محمدی بازدید : 278 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)


مداد : ابزار
مداد ابزاری مناسب و چند کاربردی برای طراحی است. هیچ ابزار دیگری جز مداد امکان ایفای این نقش ها و وظایف متعدد و متنوع را ندارد زیرا مداد را نه فقط برای کشیدن خطوط با پهنای متفاوت ، بلکه می توان برای سایه زدن ، ایجاد بافت و رنگ سایه های گوناگون نیز به کار گرفت.
در نگاه برخی افراد تفاوتی میان مداد و خودکار یا هر وسیله علامت گذار دیگری وجود ندارد و می توان از همه آنها برای اسکیس زدن استفاده کرد. در این دیدگاه حقیقتی نادیده پنداشته شده و آن منحصر به فرد بودن طراحی با مداد و ویژگی عدم قابلیت کپی گرفتن از آن است.
چرا اسکیس می زنیم؟

وحید محمدی بازدید : 223 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

عدد هفت عددی است که شاید مثل همه ی عدد های دیگر در نظر ما عادی جلوه کند اما نگرش ما وقتی متبلور می شود که خواص عدد هفت را بدانیم و ببینیم چه «هفت» هایی در زندگی ما وجود دارند و ما در گیر و دار زندگی ماشینی و با بی تفاوتی از کنار آن ها رد می شویم مثلا شاید جالب باشد که بدانیم، رنگین کمان دارای هفت رنگ است .عجایب جهان، هفت تا هستند.(که به عجایب هفت گانه معروفند ) یا در یونان باستان، اسطوره ای با نام هفت خدای، در ذهن مردم نقش بسته است، ویا شهر عشق، که دراشعار عطار آمده است، هفت شهر می باشد، سوره ی مبارکه حمد، که اوّلین سوره ی قرآن کریم است، هفت آیه دارد. آسمان دارای هفت طبقه است. بهشت وجهنم هر کدام دارای هفت طبقه و درجه هستند و طواف خانه خدا هفت دور است، موسیقی ایران و یونان هفت دستگاه داد، هفت نوع ساز بادی وجود دارد و علاوه بر این هفت نت موسیقی وجود دارد(دو، ر، می، فا، سل، لا، سی) و…

 

تاریخچه

وحید محمدی بازدید : 191 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

 

آشپزخانه کوچک شما با‌ اعمال چند تغییر مختصر و جزئی به‌راحتی می‌تواند به‌یک آشپزخانه بزرگ و کاملا کارآمد تبدیل شود. تنها کافیست کاری کنید که آشپزخانه کوچک شما بزرگ‌تر و دلباز‌تر به‌نظر آید. برای این‌کار برای شما ایده‌هایی داریم که با انجام آن به نتیجه‌ای مطلوب و رضایت‌بخش خواهید رسید.

 

وحید محمدی بازدید : 158 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

نما در لغت‌نامه دهخدا به معنای صورت ظاهری هر چیزی، آنچه که در معرض دید و برابر چشم است، آنچه از بیرون سوی دیده می‌شود، منظره خارجی بنا و عمارت، قسمت خارجی ساختمان و نماسازی، فن روسازی ساختمان و ساختن نمای عمارت است

وحید محمدی بازدید : 218 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

 

آسمان
آسمان بخش وسیعی از ترسیم را تشکیل می دهد و وضع کلی هوا از خورشیدی تا طوفانی،غروب آفتاب تا نیمه شب را نشان می دهد .آسمان می تواند به تعادل ترسیم کمک کند و توجه را بر موضوع متمرکز کند.از شکل ابرها اغلب برای رسیدن به ترکیب زیگزاگی جالب استفاده می شود.به طور کلی،رنگهای روشن،ترسیم را لطیف می سازد و سبب جلب توجه فرد به نقاط کانونی می شود .استفاده از جفت رنگ به جذابیت و پیشرفت طرح کلی رنگ کمک می کند.رنگ بیش از اندازه باعث می شود آسمان تیره و غیرواقعی به نظر برسد.
تکنیک های سر قلم:

  • همیشه موقع راندو با مرکب،آبرنگ یا رنگ لعابی ابتدا روی آسمان کار کنید.هنگام راندو با مداد ،پاستل و ماژیک آسمان را آخر کار رنگ کنید.
  • آسمان نباید بر دیگر عناصر ترسیم غلبه کند بلکه باید ترکیب را تقویت کند.ممکن است ترکیب با زیادکاری روی آسمان،خراب شود.کار را آسان بگیرید و به یاد داشته باشید که (کم زیاداست.)
  • هنگامی که آسمان را طراحی می کنید ان را در قالب زیگزاگ نگه دارید و لبه های خارجی ساختمان ها را رسم نکنید .بعد از اعمال این موارد ،آسمان پشت ساختمان قرار می گیرد نه بالای آن.
  • رنگ آسمان باید خط افقی یا ساختمانها را قطع کند تا عناصر روی زمین معلق به نظر نرسند.به عنوان یک اصل،آسمان در جایی که به خط افق می رسد باید همیشه روشن تر باشد.با وجود این در اسکیس های سریع ممکن است مجبور شویم آسمان را در اطراف مرکز رسم تیره تر و هم زمان با حرکت به طرف بیرون روشن ترکنیم تا نقطه کانونی ایجاد کند و در برابر ساختمانی یه رنگ روشن به انبوه-تهی برسد .استفاده از رنگ نارنجی نزدیک افق توسط جفت رنگ به ترسیم جذابیت می بخشد.
  • به هنگام رنگ آمیزی آسمان،به منظور یک دست شدن آن ،از همان ابزاری استفاده کنید که در دیگر عناصر رسم استفاده کرده اید.ابزار مشخصی مانند ماژیک ممکن است محدودیت هایی را برای فضاهای بزرگ ایجاد کند زیرا ظاهری خط مانند دارد. در این مورد-به عنوان مثال برای آسمان -از پاستل استفاده کنید.
  • با تیز بر ،پاستل آبی را بتراشید تا پودر ایجاد کند و ان را روی نواحی مورد نظر بپاشید.سر انگشتتان را در اطراف ساختمان جلو و عقب ببرید تا آسمان پدید آید .روی رنگ آبی از پاستل سفید برای ایجاد ابر استفاده کنید.
وحید محمدی بازدید : 277 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
وش پیشنهادی برای تعیین سرانه فضای سبز، عمدتا به منظور تعیین سرانه فضاهای سبز خاص گذران اوقات فراغت، یعنی پارک‌ها و گردشگاه‌های سبز شهری، طراحی شده است و سایر فضاهای سبز عمومی مانند فضای سبز میدان‌ها، شبکه راه‌ها، لچکی‌ها و جز اینها را در برنمی‌گیرد؛ زیرا در یک محیط شهری هر یک از عناصر سبز باید متناسب با عملکردی که بر عهده گرفته‌اند، ارزیابی شوند. برای مثال، هر چند ممکن است فضای سبز متعلق به شبکه راه‌ها آثار اکولوژیکی زیست محیطی داشته باشد، ولی عملکرد اصلی آن با شبکه و جریان ترافیک ارتباط می‌یابد و از همین لحاظ سایر اثرات آن از اهمیت کمتری برخوردار است. بنابراین، برای عناصر سبز شهری نیز همانند سایر کاربری‌های شهری باید هویت مستقلی در نظر گرفت. روش پیشنهادی برای محاسبه سرانه فضای سبز برای محاسبه فضای سبز درون شهری برای شهرهای ایران چهار پارامتر زیر استفاده شده است. 1. متوسط مساحت مورد نیاز برای رشد سالم یک درخت 2. ویژگی‌های اقلیم محلی 3. کیفیت محیط زیست 4. تراکم نفر یا اتاق در واحدهای مسکونی
وحید محمدی بازدید : 224 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

حرکت و مفهوم آن :

 

در فیزیک حرکت زمانی اتفاق می افتد که جسمی از نقطه ای به نقطه دیگر تغییر مکان یابد . ولی شاید مفهوم فیزیکی حرکت تنها جزئی از مفهوم حرکت در هنر باشد . حرکت در هنر وسیله ای است برای درک فضا همانطور که در گفتار اول ذکر شد تمامی هنرها وجود خود را از طریق خلق فضا به دست می آورند . حال که این فضا خلق شده است وسیله ای لازم است تا آن را درک نماییم و حرکت اولین چیزی است که در این میان خود نمایی می کند .

 

وحید محمدی بازدید : 266 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

مهدی واعظی ، مدرس معماری دانشگاه فنی و حرفه ای و آزاد

عوامل موثر در آشفتگی هویت منظر شهر امروزی

در جهت اثبات وجود ناهماهنگی در ابعاد هویتی شهر، و عدم دریافت تصویر ذهنی و ادراک معنای نهفته در کالبد شهر توسط کاربران، به بررسی عوامل موثر در آشفتگی هویتی منظر شهرهای معاصرمان می­پردازیم. عناوین اصلی این عوامل به طور اختصار در پنج مورد زیر تبیین می­شود:

1- رشد جمعیت و سرعت ساخت و ساز

 

..........................

وحید محمدی بازدید : 180 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

بنفش رنگ عرفان و معنویت است.  بنفش در هر طیفی که باشد الهام بخش و رنگ شاهزادگان، ‌پادشاهان و ملکه هاست. بنفش سیر در اصل ترکیبی از رنگ های آبی و قرمز می باشد که ویژگی های هر دو رنگ را یکجا در بر دارد. تندی قرمز به واسطه آرامش و خنکی آبی فروکش می کند و به حس تازه تبدیل می شود و شما را به آرامش و رهایی دعوت می نمایند.

به همین دلیل است که در بیمارستان های روانی و مطب روانشناسان اغلب از بنفش ملایم یا همان بنفش یاسی استفاده می شود. بنفش ملایم احساس ترس را کاهش می دهد و مشغله های فکری آزار دهنده را تعدیل می نماید. وقتی بنفش در کنار سفید قرار می گیرد سمبل خالص بودن و تواضع است. در فرهنگ چین بنفش رنگ رویا پردازان و فیلسوفان است و نشانه صداقت ، وفاداری و عشق می باشد. علم رنگ شناسی ثابت کرده است که بنفش آثار ترس و شوک های روحی را پاک می کند و در این زمینه مانند اشعه ماوراء بنفش عمل می نماید.

از به کار بردن بنفش در دکوراسیون داخلی خانه خود اجتناب نکنید.

وحید محمدی بازدید : 218 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

۱- سطح همکاری در طراحی و برنامه ریزی مدرسه را افزایش دهید.(استفاده از نظرات دیگران و…)

۲- برنامه ای فعال جهت مدیریت امکانات ایجاد کنید.

۳- مدارس را به عنوان مراکز آموزشی در ارتباط با محله طراحی کنید.(استفاده از امکانات مدرسه برای محله  و استفاده از فضاهای موجود در همسایگی سایت برای مدرسه

........

وحید محمدی بازدید : 334 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

اصول کارتوگرافي:
اصول کارتوگرافي طبق نظر رابينسون(Robinson) به شرح زير مي باشد:
الف) مقياس (Scale) / سيستم تصوير(Map Projection) / جنراليزه کردن (Generalization).
ب) طراحي (Design) / ترسيم و توليد(Map Produce).

مقياس (Scale):
کليه نقشه‌ها از واقعيت کوچکترند، پس اولين تصميم کارتوگراف به تعيين نسبيت(ابعاد) بين واقعيت و نقشه اختصاص مي‌يابد. اين نسبت، اصطلاحا مقياس خوانده مي شود.


وحید محمدی بازدید : 1012 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/mega.structure.vd.jpg

نام مجموعه مستند علمی-مهندسی است که از کانال معروف نشنال جئوگرافیک آمریکا پخش میشود. در هر قسمت از این برنامه به یکی از سازه های عظیم جهان پرداخته شده و نحوه تاسیس و عملکرد آن بطور کامل توضیح داده می شود. مجموعه ای مفید برای مهندسین عمران, معماری, شهرسازی, تمامی گرایشات مرتبط با عمران و ساختمان و در كل برای تمامی كسانی كه علاقه مند آشنایی با این گونه ابر سازه ها هستند.این مجموعه برای تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی و مخصوصا کارشناسی ارشد و دکترا توصیه می نماییم.

این مجموعه ای از فيلمهاي آموزشي از اجراي پروژه هاي عظيم در نقاط مختلف دنيا در موضوعات گوناگون سد سازي , ساخت برج , فرودگاه , پل , تونل , بزرگراه و. ....به برسي اجراي آنان ميپردازد كه برخي از آنها عبارت اند از : مستند ساخت پيست اسكي دبي - گسترش كانال پاناما- ساخت فرودگاه هنگ كنگ - ساخت استاديوم در آريزونا آمريكا - پل 80 كيلومتري كه شمال آمريكا را به آسيا وصل ميكند-ساخت پلي بر روي رودخانه كوپر - هتل برج العرب كه معرف حضور تمام عزيزان هست و مجموعه هاي ديگري كه مجموعا 54 تا است در اين مجموعه فيلمها سعي شده است از روند اجراي پروژه ها از روزهاي اوليه اجرا تا مرحله بهره برداري تصوير و گزارش تهيه شود و با مهندسان مصاحبه هايي صورت گرفته است و بصورت كاملا واضح تمام مراحل را پوشش داده است . ابتدا دليل اجراي پروژه آورده شده است و روند اجراي پروژه توضيح داده ميشود و اگر در حين پروژه مهندسين با مشكلاتي مواجه شده اند به تصوير كشيده شده است و همچنين نشان ميدهد كه چگونه قدرت تفكر و خلاقيت مهندسي بر عظيم ترين مشكلات بوجود آمده غلبه ميكند و شما را در فضاي اجراي پروژه هاي عظيم قرار داده و ذهن شما را پويا و خلاق خواهد ساخت
اين مجموعه داراي 51 مستند آموزشي با كيفيت بسيار عالي است كه بطور ميانگين هر مستند حدود 50 دقيقه زمان ميبرد

 

دسته بندی کلی این مجموعه به شرح زیر می باشد:

فیلم های مستند ابر برج ها و آسمان خراشها و اماکن دیدنی ماندگار
فیلم های مستند ابر پل های جهان
فیلم های مستند ابر سد های جهان
فیلم های مستند ابر اتوبان های جهان
فیلم های مستند درباره ی مصالح ساختمانی

 

قسمت های این مستند سریالی:این مستند 51 قسمت است که در زیر به شرح قسمت های از این مجموعه می پردازیم:

 

 

 

 

 

 

دسته بندی کلی این مجموعه به شرح زیر می باشد:

فیلم های مستند ابر برج ها و آسمان خراشها و اماکن دیدنی ماندگار
فیلم های مستند ابر پل های جهان
فیلم های مستند ابر سد های جهان
فیلم های مستند ابر اتوبان های جهان
فیلم های مستند درباره ی مصالح ساختمانی

ادامه . . .

امیررضا بیگلری بازدید : 354 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

برخی منابع آزمون کارشناسی ارشد معماری ، معماری منظر،مطالعات موردی معماری ومعماری اسلامی

 

زبان عمومی :

منابع اصلی :
504 لغت
زبان عمومی کارشناسی ارشد ؛ مهرداد امیری ؛ انتشارات پوران پژوهش

زبان تخصصی :
منابع اصلی :
فرهنگ تصویر معماری ؛ محمد احمدی نژاد ( نشر خاک )
زبان تخصصی معماری و مرمت ؛ مهرداد امیری ؛ مرکز معماری ایران
منابع پیشنهادی :
انگلیسی برای دانشجویان معماری ؛ دکتر فرهادی ( انتشارات سمت )
زبان تخصصی معماری ؛ محمد جواد مهدوی نژاد ( جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران )
به ادامه مطلب بروید . . .
امیررضا بیگلری بازدید : 297 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

۱- باید تمامی مشخصات مربوط به متن پایاننامة تایپشده، اعم از مشخصات دانشجو، اساتید راهنما و مشاور، عنوان پایاننامه و … دقیقاً مطابق با پروپوزال تصویبشدة دانشجو باشد. براساس آییننامه، برای انجام هرگونه تغییر در مشخصات فوق، باید قبلاً فرم مخصوص درخواست از ادارة آموزش دریافت شده و پس از تکمیل توسط دانشجو و تأیید توسط استاد راهنما، در شورای آموزشی پژوهشی دانشکدة پزشکی مورد تصویب قرار گیرد.

۲ (ادامه…)

امیررضا بیگلری بازدید : 287 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

مقدمات انجام مطالعه در پایان نامه نویسی

پایان نامه چیست؟

پایان نامه نوشتاری است که شما درآن  موضوع یا سوالی را بررسی کرده و از راه تجزیه و تحلیل و یا  تجارب عملی و یا آزمایشی به پاسخ آن می رسید. به بیان دیگر پایان نامه استدلال موضوعی، ارائه پژوهشی تجربی، حاصل کارآموزی و یا احتمالا (با اغراق) مهم ترین نوشته ای است که تا کنون منتشر کرده اید. (ادامه…)

امیررضا بیگلری بازدید : 290 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

شیوه دفاع از پایان‌نامه

جلسه دفاع در رشته معماری دارای خصوصیاتی است که آنرا از جلسات دفاع دیگر رشته‌های تحصیلی متمایز می‌نماید. برخورداری از مباحث نظری و عملی و نیز استناد به ماکت، نقشه و تصویرهای حاضر در جلسه از جملة این وجه تمایزها است. هیجان ناشی از حضور در مقابل جمع کثیری از دوستان، اعضای خانواده و (ادامه…)

امیررضا بیگلری بازدید : 305 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

شیوه هایی برای ارائه پایان نامه

خلاصه گویی  هم علم است وهم هنر.کسانی که در شرایط خاصی مجبور به ارائه سخنرانی در جمعی از افراد  شده اند به ویژه اگر برای نخستین بار وبددون تمرین وآمادگی دزر جمع حضور یافته اند معنی این گفته را به خوبی درک می کنند.بارها با این شرایط مواجه شده ایم که مجبوریم و یا از سر انتخاب باید مطالبی را برای جمعیتی ارائه کنیم و (ادامه…)

وحید محمدی بازدید : 456 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

خلاقیت هم مانند هر فرایند تولیدی دیگر که محصول دارد و محصول آن یک تولید نو که از قبل وجود نداشته می باشد، تکنیک هایی دارد و بطور کل وارد حیطه آموزش خلاقیت معماری می شویم. این تکنیک ها باعث خلق یک فرم خلاقانه می شود و باید توجه داشت: «در تاریخ معماری به ندرت تکنیک هایی ابداع می شود که شیوه دستیابی به فرم را اساساً عوض کند.» (کامران افشار نادری، مجله معمار ، شماره ۹ ، تکنیک های خلاقیت)

 

ادامه...............

وحید محمدی بازدید : 285 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بخش های مختلف فرهنگسرا(بعضی الزامی و بعضی وابسته به نظر طراح دارد.)

- لابی اصلی و زیر مجموعه های آن شامل :

فضای انتظار و نشیمن
فروش اغذیه
محل نگهداری کودکان
عناصر خدمات عمومی مانند باجه های تلفن و اینترنت
عناصر دسترسی عمودی مانند رمپ .پله وآسانسور

 ................

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود فیلم ایرانی
  • انجام پایان نامه مدیریت
  • پایان نامه مدیریت
  • تور کیش
  • بهترین دکتر عمومی در تهران
  • فروش گیفت کارت با گیفتی
  • مشاوره پایان نامه ارشد کامپیوتر
  • خرید سرور اختصاصی آلمان
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • تور ارمنستان
  • خرید فیلتر شکن در امپراتور وی پی ان
  • تور دبی
  • خرید جم کلش رویال
  • تجربیات معلمان
  • آیشیک
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود آهنگ جدید
  • sitemap
  • داستان عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • خرید عطر و ادکلن
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • تشریفات
  • نرم افزار وکالت
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار دندانپزشکی
  • نرم افزار املاک
  • درمان
  • اورانوس
  • یک معمار
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 336
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 457
  • بازدید ماه : 457
  • بازدید سال : 15,177
  • بازدید کلی : 476,936