زمان جاري : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 2:21 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / download / زیارت امام رضا (ع) با تور مشهد
ارسال پاسخ جديد
زیارت امام رضا (ع) با تور مشهد
تعداد بازدید: 78
hkermani99 آفلاين

ارسال‌ها : 2

عضويت:13 /12 /1398

زیارت امام رضا (ع) با تور مشهد

تور مشهد شرکت ندا بال آسمان از جمله معروف ترین تورهای این شرکت بوده و همواره زائران بسیاری در شهر مشهد توسط این تور مسافرتی، به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف شده اند.

حرم مطهر امام رضا (ع) که منطقه ای بسیار مقدس می باشد به حرم رضوی معروف شده است. گروه هایی از مناره ها و گنبدهای طلایی و آبی رنگ، طاق های بزرگ آن و حیاط های بی شماری که دائما با چشمه ها سرد می شوند، مشهد را به شهری مشهور بین ایرانیان تبدیل کرده است. این حرم مطهر جزو شگفتی های جهان اسلام به حساب می آید و برای تماشای شکوه و جلال آن می توانید در ساعات مختلف روز از آن بازدید کرده و زیارت کنید.

اگرچه گرفتن عکس با تلفن خود در سراسر مجموعه قابل قبول است، اما دوربین یا کیف عکاسی در این حرم مطهر مجاز نیست. با این وجود تمام وسایل غیرمجاز خود را می توانید در اتاق هایی بیرون دروازه های حرم مطهر رضوی نگه داری کنید. برای ورود به مجتمع زنان و مردان باید از دروازه های مختلفی وارد شوند تا با احترام بررسی شوند. افرادی که وارد این حرم می شوند باید لباس معمولی و تمیز بپوشند و علاوه بر این، خانم ها باید چادر بپوشند. اگر چادری با خود نیاوردید، با این حال، قبل از ورود به حرم، آن را از خادمان حرم تحویل بگیرید و پس از زیارت و خروج از حرم مجدد به آنجا برگردانید.

امیدواریم با تور مشهد ندا بال آسمان، زیارتی بی نظیر نصیب تان شده و از فضایل زیارت بهره مند گردید.

التماس دعا

سه شنبه 13 اسفند 1398 - 20:09
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.

تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: