بنر
بنر 2
زمان جاري : شنبه 16 تیر 1403 - 5:09 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / download / معرفی کف کاذب
ارسال پاسخ جديد
معرفی کف کاذب
تعداد بازدید: 51
hkermani99 آفلاين

ارسال‌ها : 2

عضويت:13 /12 /1398

معرفی کف کاذب

کف کاذب چیست؟ کف کاذب همان کف ساختمان یا سازه می باشد که دارای ارتفاع است. کف کاذب نقطه مقابل سقف کاذب است و به معنی کف بلند شده و یا کفپوش کاذب می باشد. اگر دقت کرده باشید در برخی سازمان ها و ادارات که از سیستم های کامپیوتری زیاد و یا تاسیسات ساختمانی استفاده شده است، شما متوجه وجود کابل و سیم در آن ساختمان نمی شوید. بله درست متوجه شدید، این ساختمان ها از تکنولوژی کف کاذب استفاده نموده اند و سیم ها و کابل های زیادی را در زیر کف ساختمان عبور داده اند.

کف کاذب برای کنترل سیستم گرمایشی و سرمایشی یک ساختمان نیز کاربرد دارد.

معمولا از مصالح و مواد مختلف در تولید و ساخت سطح پوششی کف کاذب استفاده میگردد. به عنوان مثال انواع موکت ها و انواع کفپوش های صنعتی و پارکت ها که در برابر خراشیدگی و ضربات سنگین تر مقاومت بیشتری دارند.

پیشنهاد می شود اجرای کف کاذب ساختمان خود را به گروه مهندسی floorcell بسپارید تا با استفاده از بهترین و مرغوب ترین جنس سطوح و پایه ها، بهترین سیستم کف کاذب را برای شما فراهم کنند.آشنایی با انواع کف کاذبکف کاذب دارای انواع مختلفی بوده و با توجه به نوع کاربرد آنان، تقسیم بندی می شوند. در اینجا آن ها را به 4 گروه زیر تقسیم بندی می کنیم:

کف کاذب برای مخفی کردن و پوشاندن کابل و سیم برق

کف کاذب برای عبور آب

کف کاذب برای انتقال رطوبت یا حرارت

کف کاذب با هدف کاهش وزن ساختمان ها

کف کاذب floorcell برای اتاق های دیتاسنتر، اداره و سازمان ها و کارگاه هایی مناسب می باشد که از کابل کشی و یا سیم کشی های زیادی در آن استفاده می شود. این مراکز می بایست برای ساختارمندی و نظم بیشتر در ساختمان از کف کاذب استفاده کنند. در ساختمان هایی که نیاز به سیستم های گرمایشی و سرمایشی دارند و همچنین در استخرها می توان کف کاذب نصب نمود.

سه شنبه 13 اسفند 1398 - 19:43
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.

تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: